Irodavezető - lakófejlesztési üzletág területére

Keressük új csapattagunkat irodavezető pozícióba.

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1134 Budapest, Klapka utca 8.
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Középiskola
Nyelvismeret:
Középfok C - Angol

Irodavezető – lakófejlesztési üzletág területére

Az 1999-ben alapított WING a közép-európai ingatlanpiac és Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető vállalatcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. 

A WING lakófejlesztésekre specializálódott hazai üzletága, a LIVING hazánk egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az okos és fenntartható megoldásokra, az energia- és költséghatékonyságra, valamint a közösségi szolgáltatásokra fókuszáló fejlesztő 2017-es alapítása óta átadott, illetve jelenleg fejlesztés alatt álló lakásainak száma megközelíti a 2000, eladott lakásainak száma pedig meghaladja az 1400 darabot.  A LIVING lakóparkokat pont ott és pont úgy építjük meg, - minőségi alapanyagokkal és szakértelemmel, hosszú távra tervezve - mintha saját magunknak készülnének. Tudatos lokációválasztással, fenntartható fejlesztéseinkkel minimalizáljuk a környezeti és közlekedési terhelést, jó ár-érték arányú beruházásainkkal örök értéket teremtünk.

Nap mint nap megdolgozunk a bizalomért, és bizonyítjuk, hogy az ingatlanfejlesztés egy sokrétű folyamat, melynek köszönhetően nem az ingatlan, hanem az élet minőségét fejlesztjük.

Legyél Te is odaadó és elhivatott csapatunk új tagja, csatlakozz hozzánk irodavezető pozícióba.

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu, valamint a LIVING-ről a www.living.hu honlapon található. Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak;
  • az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz; 
  • elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett; 
  • együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
  • rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
  • magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád. 

Feladatok: 

  • Általános feladatok:
    1. az iroda napi tevékenységéhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása, a vezetők munkájának támogatása;
    2. tárgyalások, megbeszélések előkészítése, megszervezése, időpontok ütemezése, az ehhez szükséges kiegészítő anyagok biztosítása;
    3. táblázatok vezetése, prezentációk és riportok készítése, 
    4. papírrendelés, nyomtatókellék rendelése, és ezeknek a készlet-ellenőrzése; 
    5. irodai események szervezésének támogatása;
    6. kapcsolattartás a számlázással az irodai megrendelésekkel kapcsolatban;
    7. vidéki és külföldi utak szervezése a kollégák számára;
    8. konferenciákon és kiállításokon asszisztencia a Wing standon;
    9. működés során felmerülő egyéb adminisztratív feladatok elvégzése.    
  • Szerződésekkel kapcsolatos feladatok:
    1. az ügyfelek által aláírandó dokumentumok/szerződések ellenőrzése;
    2. elő- és adásvételiszerződések esetén az ügyfélelérhetőségek ellenőrzése, szerződés dátumának, azonosítójának, valamint a vételárrészletek rögzítése, továbbá a vezérigazgató-helyettes aláírásának ellenőrzése;
    3. az ingatlan (épület) megvalósításához szükséges szerződések megfelelő előkészítésének ellenőrzése. 

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
  • hasonló adminisztratív területen szereztél már legalább 3- 5 év tapasztalatot;
  • felhasználói szintű MS Office számítógépes ismereteid vannak;
  • angolul középszinten jól kommunikálsz, főként szóban, de írásban is;
  • precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
  • szeretsz csapatban dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.

 

Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat