Értékesítési asszisztens – irodafejlesztések területére
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu weboldalon található.
Keressük új csapattagunkat értékesítési asszisztens pozícióba.
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak rád;
- huszonöt éves stabil vállalati háttérrel, versenyképes fizetést kínálunk;
- rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
- széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségmegőrzését.
Feladataid lesznek:
- ingatlan- és értékesítési prezentációk készítése, frissítése magyar és angol nyelven;
- irodabérleti ajánlatok előkészítése, kisebb méretű területek bemutatása és ajánlatadás;
- alternatív irodai szolgáltatók és hasznosítási opciók, ajánlatok és potenciális bérlők összegyűjtése;
- bérleti szerződés mellékletek előkészítése és szerkesztése;
- bérleti szerződések adatainak rögzítése a szerződésnyilvántartó rendszerben és az ingatlantárban;
- marketingfelületek frissítése (irodakereső oldalak, WING honlap, saját weboldalak), folyamatos kapcsolattartás a marketingosztállyal;
- piaci és ügynökségi riportok összegyűjtése;
- bérlői rendezvények és házon belüli szolgáltatások szervezése;
- használati útmutatók, információs anyagok előkészítése;
- bérlői kapcsolattartásban való részvétel;
- külsős bérlők részére történő parkolóhely-bérbeadásának kezelése;
- egyéb adminisztratív feladatok.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
- hasonló adminisztratív területen szerzett 3-5 éves tapasztalatod van;
- angol nyelven magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban;
- magabiztos MS Office számítógépes ismereteid vannak;
- precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
- szeretsz csapatban dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.
- felsőfokú végzettség előnyt jelent.