Bank, Biztosítás, Bróker
Elemzés
Pénzügy, Könyvelés
Kontrolling
Senior kontroller - Lakófejlesztések
A WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magyar tulajdonú ingatlanfejlesztő és beruházó cégcsoportja, melynek a LIVING a lakófejlesztésekre specializálódott márkája. További információ a cégcsoportról a www.wing.hu , valamint projektjeinkről a www.livinghomes.hu honlapon található.
Ha érdekel az ingatlanok világa és a lakáspiac, szereted a pörgést, a változatos munkát és a dinamikus munkakörnyezetet, várunk az ország egyik legnagyobb lakófejlesztőjének csapatába!
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
• szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak;
• az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz;
• elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett;
• együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
• rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
• magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád;
• közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladataid lesznek:
• lakófejlesztések/LIVING Service terveinek, előrejelzéseinek időbeni és minőségi elkészítése iránymutatások alapján;
• cashflow riportok időbeni és minőségi elkészítése, a központi kontroller csoporttal együttműködve;
• elemzéseket támogató kimutatások elkészítése, a központi elemző csoporttal együttműködve;
• bejövő számlák folyamatainak követése, teljesítésigazolások ügyintézése, hibás/elakadt bejövő számlák ügyintézése;
• banki lehívások ügyintézése;
• kontrolling rendszer működtetése, kontrollpontok kialakítása;
• pénzügyi munkatárs helyettesítése;
• aktív részvétel a pénzügyi/számvitel/kontrolling folyamatok és rendszerek fejlesztésében;
• elszámolások elkészítése;
• egyedi riportok készítése.
Jelentkezz hozzánk, ha:
• felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel, preferáltan pénzügy, számvitel, kontrolling;
• több éves tapasztalatot szereztél már kontrolling, tervezés, elemzés területen, esetleg rendszerbevezetésben;
• középszintű angol nyelvtudásod van szóban és írásban egyaránt;
• rendelkezel adatbázis kezelő, MS Office alkalmazások magas szintű ismeretével, valamint integrált ügyviteli rendszer felhasználói szintű ismeretével;
• elemzői vénával bírsz és rendszerekben gondolkodsz;
• jól kommunikálsz, jó szervező és problémamegoldó képességgel rendelkezel;
• adminisztráció területén precíz és pontos vagy;
• szeretsz csapatban dolgozni.
Munkavégzés helye:
Irodánkat Budapest XIII. kerületében a Klapka u. 8. szám alatt találod. Könnyen megközelíthető M3-as metróval, a Dózsa György u. és Göncz Árpád városközpont között.