Portfóliómenedzser – ipari fejlesztések
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.
Keressük új csapattagunkat Portfóliómenedzser – ipari fejlesztések pozícióba. A WING ipari és logisztikai fejlesztésekért felelős üzletága, a WING Industrial az elmúlt 20 év alatt egyedülálló szakértelmet szerzett egyedi igényekre szabott raktárlogisztikai és gyártó-összeszerelő csarnokmegoldások terén és mára az egyik vezető hazai szereplővé vált az ipari és logisztikai ingatlanfejlesztések piacán.
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
- együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
- nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
- magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
- közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladataid lesznek:
- bérleti szerződések naprakész nyilvántartása és kezelése;
- kiszámlázott, de meg nem fizetett számlakövetelések kezelése;
- bérbeadás és szerződéskötés hatékony elősegítése;
- bérlői kör magas szintű kiszolgálása és igényeik kezelése;
- bérleti szerződések lejártának és megszűntetésének kezelése;
- ingatlanok üzemeltetésének felügyelete és kapcsolattartás az üzemeltetővel;
- capex és fit out tevékenységek támogatása és koordinálása;
- ingatlanok üzleti terveinek készítése és monitoringja;
- új ingatlanok átvétele és portfólióba illesztése;
- nyilvántartások és adatbázisok karbantartása és fejlesztése;
- bérlői panaszok és biztosítási események kezelése;
- visszavétel, visszaalakítási költségek koordinálása;
- bérlői biztosítások, bankgaranciák és óvadékok kezelése;
- kiürítési nyilatkozatok kezelése és adminisztrációja.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- felsőfokú műszaki/ gazdasági végzettséggel rendelkezel;
- 3-5 év releváns tapasztalattal bírsz az ingatlankezelés, portfóliómenedzsment területén;
- feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
- képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés, kommunikáció;
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességekkel rendelkezel;
- proaktív a hozzáállásod;
- angolul legalább középszinten kommunikálsz;
- rendelkezel jogosítvánnyal.
Munkavégzés helye:
Budapest, IX. kerület, Máriássy utca 7. vagy az adott projekt helyszíne.