Pénzügyi munkatárs
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
A WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magyar tulajdonú ingatlanfejlesztő és beruházó cégcsoportja. További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.
Keressük új csapattagunkat Pénzügyi munkatárs pozícióba.
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
- együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
- nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
- rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk, home office lehetőséggel;
- magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
- közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladataid lesznek:
- WING cégcsoport házipénztárának kezelése;
- szállító és vevő partnertörzsek karbantartása;
- vevő, szállító folyószámlák karbantartása;
- napi kapcsolattartás a vevőkkel, szállítókkal;
- banki utalások rögzítése; bankkivonatok letöltése
- közreműködés a havi és éves zárás feladataiban;
- projektcégek kintlévőségeinek figyelemmel kísérése;
- kintlévőségek riportálása az érintett munkatársak felé;
- kintlévőségek kezelése;
- lejárt kintlévőségek behajtásában való közreműködés;
- bérlők, ügyfelek részére kiállított és az általuk nem vitatott, befogadott számlák határidőben történő kiegyenlítésének nyomon követése;
- portfólió vezetők informálása és támogatása, a kintlévőségek kezelésében;
- kezdeményezés és együttműködés a behajtások érdekében a jogi osztállyal;
- bérleti szerződés kötésekor a szerződéstervezet véleményezése (pl. behajtással, végrehajtással és biztosítékokkal kapcsolatos pénzügyi szempontú számlázási és fizetési feltételek)
- OPTEN-ben megjelent változásokkal kapcsolatos adattovábbítás a jogi osztály felé.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- legalább középfokú pénzügyi végzettséggel rendelkezel
- pénzügyi ügyintézői szakképzettséget szereztél;
- minimum 2 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel;
- ismered az MS-Office alkalmazásokat, illetve integrált ügyviteli rendszer felhasználói szinten ismered és a banki szoftverektől sem ijedsz meg;
- kiváló kommunikációs készséggel és problémamegoldó attitűddel rendelkezel;
- precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására;
- feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
- képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.