Ingatlan befektetési alapkezelő - adminisztrációs munkatárs

Keressük új csapattagunkat adminisztrációs munkatárs pozícióba.

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Középiskola
Nyelvismeret:
Alapfok C - Angol

Ingatlan befektetési alapkezelő – adminisztrációs munkatárs


Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, melynek tagja a Gladiátor Befektetési Alapkezelő Zrt. A WING Zrt. a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. 

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található, az alapkezelő tevékenységéről pedig a www.gladiatoralapkezelo.hu honlapon olvashatsz. 


Keressük új csapattagunkat adminisztrációs munkatárs pozícióba. 

Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

 

  • hosszú távon szakmai kihívások és izgalmas feladatok várnak;
  • huszonöt éves stabil vállalati hátteret és versenyképes fizetést biztosítunk számodra;
  • fiatalos, támogató és tapasztalt szakmai csapatban végezheted a napi feladataid;
  • rugalmas munkakörnyezetben dolgozhatsz,
  • széleskörű egészségbiztosítási csomagot kínálunk;
  • modern, jól felszerelt irodában dolgozhatsz;
  • képzésekkel, rendezvényeken való részvételi lehetőséggel támogatunk a szakmai fejlődésedben;
  • közösségi élményekkel, rendszeres csapatépítő programokkal és gyümölcsnapokkal várunk.

 

Ezekben a feladatokban számítunk rád:

 

  • bejövő posta kezelésében, rendszerezésében;
  • az érintett társterületekkel történő belső kapcsolattartásban;
  • külső partnerekkel történő ad hoc ügyintézésben;
  • dokumentumok szkennelésében, lefűzésében, iktatásában;
  • dokumentumok adatainak rögzítésében a payflow rendszerünkben;
  • dokumentumok továbbításában az illetékes kollégának a payflow rendszerünkben;
  • kimenő számlák postázásában;
  • határidők betartásában;
  • naponta az aláírandó dokumentumok és igazolandó számlák összerendezésében és aláírásra való továbbításban a vezérigazgatónak;
  • az aláírt dokumentumok, igazolt számlák eljuttatásában a címzetthez, érintett társterületekhez;
  • banki, postai ügyintézésben.

 

Jelentkezz hozzánk, ha

 

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • dolgoztál hasonló munkakörben;
  • jó szervező- és projektmenedzsment készségeid vannak;
  • precíz és pontos vagy a munkavégzésben;
  • szeretsz csapatban dolgozni;
  • magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak (Office, MS programok, integrált ügyviteli rendszer felhasználói szintű ismerete;

Előnyt jelent, ha: 

  • ha magabiztos angol nyelvtudással rendelkezel;
  • felsőfokú számviteli vagy gazdasági végzettséged van.

 

 


 

 

Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat