Értékesítési Igazgató

Keressük új csapattagunkat Értékesítési igazgató pozícióba!

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1134 Budapest, Klapka utca 8. - Budapest
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Főiskola
Egyetem


Értékesítési igazgató

Az 1999-ben alapított WING a közép-európai ingatlanpiac és Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető vállalatcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. 

A WING lakófejlesztésekre specializálódott hazai üzletága, a LIVING hazánk egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az okos és fenntartható megoldásokra, az energia- és költséghatékonyságra, valamint a közösségi szolgáltatásokra fókuszáló fejlesztő 2017-es alapítása óta átadott, illetve jelenleg fejlesztés alatt álló lakásainak száma megközelíti a 2000, eladott lakásainak száma pedig meghaladja az 1400 darabot.  A LIVING lakóparkokat pont ott és pont úgy építjük meg, - minőségi alapanyagokkal és szakértelemmel, hosszú távra tervezve - mintha saját magunknak készülnének. Tudatos lokációválasztással, fenntartható fejlesztéseinkkel minimalizáljuk a környezeti és közlekedési terhelést, jó ár-érték arányú beruházásainkkal örök értéket teremtünk.

Nap mint nap megdolgozunk a bizalomért, és bizonyítjuk, hogy az ingatlanfejlesztés egy sokrétű folyamat, melynek köszönhetően nem az ingatlan, hanem az élet minőségét fejlesztjük.

Legyél Te is odaadó és elhivatott csapatunk új tagja, csatlakozz hozzánk Értékesítési igazgató pozícióba.

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu, valamint a LIVING-ről a www.livinghomes.hu honlapon található. Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak;
  • az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz; 
  • elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett; 
  • együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
  • rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
  • magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád;
  • közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.

Feladatok: 

  • lakóingatlanfejlesztések értékesítési koncepciójának kialakítása, a vevői értékesítési feladatainak ellátása, koordinálása;
  • információt nyújt a lakófejlesztésekért feleős vezérigazgató – helyettes számára a termékkoncepció és az értékesítés üzleti tervezéséhez szükséges Igazgatósági (IT) döntéselőkészítésekhez;
  • a konkurencia és az új piaci lehetőségek feltárása, valamint a piaci környezet és szereplők vizsgálata és megfelelő szintű elemzése;
  • az értékesítésfejlesztési tevékenységeken belül feladatok: 
    • az átfogó stratégia létrehozása az értékesítési célok eléréséhez, amelyet részletesen elemez;
    • az általános értékesítésfejlesztési, valamint a speciális értékesítési programok kidolgozása (pl.: Akciós tevékenységek elkészítése);
    • valamint, a LIVING szintű (belső) eladásösztönző költségvetések, értékesítési módszerek, speciális ösztönzők és kampányok meghatározása.
  • a stratégiai partnerkapcsolatok kialakításáért ügynökökkel, beszállítókkal, és kiemelt ügyfelekkel;
  • az értékesítéshez kapcsolódó jogi folyamatok felügyelete (pl.: PMT, GDPR), valamint kezeli az üzleti szempontokat alapvetően befolyásoló egyedi ügyleteket;
  • a vevői szerződések értékesítési szempontból érintő témakörök irányítása, ideértve az átváltoztatást, a fizetési ütemezés változtatását, a vevőkijelölést és az általános szerződéses rendelkezéseket, valamint a feltételek megváltoztatását;
  • társosztályokkal való együttműködés;
  • a területéhez tartozó People Management & Quality Management feladatok ellátása.

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • felsőfokú, gazdasági vagy kereskedelmi végzettség végzettséggel rendelkezel;
  • legalább 10 év ingatlanos tapasztalatod van, (előny a lakóértékesítési tapasztalat), 3 év vezetői tapasztalattal rendelkezel; 
  • magabiztos számítógépes ismeretekkel rendelkezel, főként MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook programokat illetően;
  • felsőfokú angol nyelvtudásod van szóban és írásban egyaránt;
  • CRM rendszerek ismerete és használatukban szerzett tapasztalat;
  • proaktív és stratégiai gondolkodással rendelkezel;
  • nyitott vagy az újdonságok iránt;
  • jól kommunikálsz, jó szervező és problémamegoldó képességgel rendelkezel;
  • szeretsz csapatban dolgozni;
  • B kategóriás gépjárművezetői jogosítvánnyal rendelkezel.


Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat