Az 1999-ben alapított WING a közép-európai ingatlanpiac és Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető vállalatcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok.
A WING lakófejlesztésekre specializálódott hazai üzletága, a LIVING hazánk egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az okos és fenntartható megoldásokra, az energia- és költséghatékonyságra, valamint a közösségi szolgáltatásokra fókuszáló fejlesztő 2017-es alapítása óta átadott, illetve jelenleg fejlesztés alatt álló lakásainak száma megközelíti a 2000, eladott lakásainak száma pedig meghaladja az 1400 darabot. A LIVING lakóparkokat pont ott és pont úgy építjük meg, - minőségi alapanyagokkal és szakértelemmel, hosszú távra tervezve - mintha saját magunknak készülnének. Tudatos lokációválasztással, fenntartható fejlesztéseinkkel minimalizáljuk a környezeti és közlekedési terhelést, jó ár-érték arányú beruházásainkkal örök értéket teremtünk.
Nap mint nap megdolgozunk a bizalomért, és bizonyítjuk, hogy az ingatlanfejlesztés egy sokrétű folyamat, melynek köszönhetően nem az ingatlan, hanem az élet minőségét fejlesztjük.
Legyél Te is odaadó és elhivatott csapatunk új tagja, csatlakozz hozzánk Recepciós – irodai asszisztens pozícióba.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu, valamint a LIVING-ről a www.livinghomes.hu honlapon található. Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak;
- az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz;
- elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett;
- együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
- rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
- magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád;
- közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladatok:
- a recepció napi működésének proaktív biztosítása, beérkező ügyfelek fogadása, a felmerült igényekben, esetleges panaszokban való ügyfélközpontú támogatása, napi telefonhívások kezelése;
- dokumentumok, szerződések kezelése: ellenőrzés, szkennelés, feldolgozás, átadás;
- dokumentumok, szerződések rendszerezése: lefűzés, mappák karbantartása;
- kimenő és bejövő posta kezelése; postai kiértesítésekben segítség nyújtás;
- tárgyalók, aláírószobák bekészítése, teakonyha rendben tartása, feltöltése;
- irodaszer rendelések feldolgozása, elrendezése;
- folyamatszervezési csapat adminisztratív támogatása, folyamatszervezési feladatok ellátása betanulás szerint;
- folyamatos együttműködés a másik irodai asszisztens kollégával, egymás helyettesítése.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel;
- hasonló területen szereztél már legalább 1- 3 év tapasztalatot;
- angolul középszinten jól kommunikálsz, főként szóban, de írásban is;
- felhasználói szinten kezeled a Microsoft Word, Excel-t, az Outlook levelező rendszert;
- precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
- feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
- képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.