Recepciós - irodai asszisztens

Keressük új csapattagunkat Recepciós - irodai asszisztens pozícióba!

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1134 Budapest, Klapka utca 8. - Budapest
Munkavégzés jellege:
Nincs megadva
Végzettség:
Középiskola

Az 1999-ben alapított WING a közép-európai ingatlanpiac és Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető vállalatcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. 

A WING lakófejlesztésekre specializálódott hazai üzletága, a LIVING hazánk egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az okos és fenntartható megoldásokra, az energia- és költséghatékonyságra, valamint a közösségi szolgáltatásokra fókuszáló fejlesztő 2017-es alapítása óta átadott, illetve jelenleg fejlesztés alatt álló lakásainak száma megközelíti a 2000, eladott lakásainak száma pedig meghaladja az 1400 darabot.  A LIVING lakóparkokat pont ott és pont úgy építjük meg, - minőségi alapanyagokkal és szakértelemmel, hosszú távra tervezve - mintha saját magunknak készülnének. Tudatos lokációválasztással, fenntartható fejlesztéseinkkel minimalizáljuk a környezeti és közlekedési terhelést, jó ár-érték arányú beruházásainkkal örök értéket teremtünk.

Nap mint nap megdolgozunk a bizalomért, és bizonyítjuk, hogy az ingatlanfejlesztés egy sokrétű folyamat, melynek köszönhetően nem az ingatlan, hanem az élet minőségét fejlesztjük.

Legyél Te is odaadó és elhivatott csapatunk új tagja, csatlakozz hozzánk Recepciós – irodai asszisztens pozícióba.

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu, valamint a LIVING-ről a www.livinghomes.hu honlapon található. Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak;
  • az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz; 
  • elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett; 
  • együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
  • rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
  • magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád;
  • közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.

Feladatok: 

  • a recepció napi működésének proaktív biztosítása, beérkező ügyfelek fogadása, a felmerült igényekben, esetleges panaszokban való ügyfélközpontú támogatása, napi telefonhívások kezelése;
  • dokumentumok, szerződések kezelése: ellenőrzés, szkennelés, feldolgozás, átadás;
  • dokumentumok, szerződések rendszerezése: lefűzés, mappák karbantartása;
  • kimenő és bejövő posta kezelése; postai kiértesítésekben segítség nyújtás;
  • tárgyalók, aláírószobák bekészítése, teakonyha rendben tartása, feltöltése;
  • irodaszer rendelések feldolgozása, elrendezése;
  • folyamatszervezési csapat adminisztratív támogatása, folyamatszervezési feladatok ellátása betanulás szerint;
  • folyamatos együttműködés a másik irodai asszisztens kollégával, egymás helyettesítése. 

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • hasonló területen szereztél már legalább 1- 3 év tapasztalatot;
  • angolul középszinten jól kommunikálsz, főként szóban, de írásban is;
  • felhasználói szinten kezeled a Microsoft Word, Excel-t, az Outlook levelező rendszert;
  • precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
  • feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
  • képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.

 

Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat