Műszaki és portfólió asszisztens
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu weboldalon található.
Keressük új csapattagunkat Műszaki és portfólió asszisztens pozícióba.
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak rád;
- huszonöt éves stabil vállalati háttérrel, versenyképes fizetést kínálunk;
- rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
- széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségmegőrzését;
- közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladataid lesznek:
- a műszaki- és üzemeltetési terület adminisztratív feladatainak ellátása;
- kapcsolattartás az alvállalkozókkal, bérlőkkel, partnerekkel, közüzemi szolgáltatókkal, vállalton belüli társosztályokkal;
- árajánlatok bekérése, szerződéskötések és beszerzések előkészítése;
- projekt kivitelezési és előkészítési folyamatok nyomon követése, adminisztratív támogatása;
- teljesítési igazolások előkészítése, pénzügyi folyamatok ellenőrzése;
- általános adminisztratív feladatok ellátása;
- iktatási feladatok elvégzése, digitalizálás, archiválás;
- nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése;
- ingatlanok, bérleti szerződések adatainak a vállalat szoftverében történő rögzítése;
- a vezetői megbízással járó egyéb feladatok.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- legalább középfokú iskolai végzettséggel rendelkezel;
- hasonló adminisztratív területen szerzett 3-5 éves tapasztalatod van;
- magabiztos MS Office számítógépes ismereteid vannak;
- precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
- szeretsz csapatban dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés.
- műszaki végzettség előnyt jelent.