Junior folyamatszervezési koordinátor

Keressük új csapattagunkat junior folyamatszervezési koordinátor pozícióba.

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1134 Budapest, Klapka utca 8. - Budapest
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Főiskola
Nyelvismeret:
Alapfok C - Angol

Junior folyamatszervezési koordinátor

 

Az 1999-ben alapított WING a közép-európai ingatlanpiac és Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető vállalatcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. 

A WING lakófejlesztésekre specializálódott hazai üzletága, a LIVING hazánk egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az okos és fenntartható megoldásokra, az energia- és költséghatékonyságra, valamint a közösségi szolgáltatásokra fókuszáló fejlesztő 2017-es alapítása óta átadott, illetve jelenleg fejlesztés alatt álló lakásainak száma megközelíti a 2000, eladott lakásainak száma pedig meghaladja az 1400 darabot.  A LIVING lakóparkokat pont ott és pont úgy építjük meg, - minőségi alapanyagokkal és szakértelemmel, hosszú távra tervezve - mintha saját magunknak készülnének. Tudatos lokációválasztással, fenntartható fejlesztéseinkkel minimalizáljuk a környezeti és közlekedési terhelést, jó ár-érték arányú beruházásainkkal örök értéket teremtünk. Nap mint nap megdolgozunk a bizalomért, és bizonyítjuk, hogy az ingatlanfejlesztés egy sokrétű folyamat, melynek köszönhetően nem az ingatlan, hanem az élet minőségét fejlesztjük.

Legyél Te is odaadó és elhivatott csapatunk új tagja, csatlakozz hozzánk lakóingatlan Junior folyamatszervezési koordinátor pozícióba.

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu, valamint a LIVING-ről a www.living.hu honlapon található. 

Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör és izgalmas feladatok várnak;
  • az ingatlanpiac meghatározó ingatlanprojektjein dolgozhatsz; 
  • elkötelezettek vagyunk a fenntarthatóság mellett; 
  • együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
  • rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk;
  • magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda vár rád;
  • közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.

Feladataid lesznek: 

  • az értékesítési és a jogi csapat zökkenőmentes együttműködésének folyamatszintű és adminisztratív támogatása;
  • szerződéskötésekkel kapcsolatos folyamatok átfogó menedzsmentje, nyilvántartások kezelése;
  • jogi-, valamint a szerződéskötésekhez kapcsolódó értékesítési természetű megkeresések kezelése e-mailben és telefonon;
  • szerződéstervezetek ellenőrzése, kiküldése, valamint a kiküldött tervezetek nyomon követése;
  • szerződések előkészítésével és megkötésével kapcsolatos teljes körű adminisztráció;
  • projektindítások adminisztratív támogatása, ingatlanadatbázis frissítése kiviteli tervek változása esetén
  • aktív együttműködés a társosztályokkal. 

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • felsőfokú diplomával rendelkezel, előny a gazdasági végzettség;
  • 1-2 éves releváns tapasztalattal rendelkezel (adminisztráció/értékesítés/jog/asszisztencia területén);
  • angolul társalgási szinten kommunikálsz;
  • magabiztosan használod a Microsoft Office programokat – elsősorban a Microsoft Excel-t;
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó készséggel rendelkezel;
  • logikus és ügyfélközpontú gondolkodásmódod van;
  • határidőket maradéktalanul betartod;
  • pontos, precíz, önálló a munkavégzésed;
  • DIY és csapatjátékos szemlélettel rendelkezel.

 

Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat