Adatvédelmi és compliance szakértő

Keressük új csapattagunkat Adatvédelmi és compliance szakértő pozícióba.

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Egyetem
Nyelvismeret:
Középfok C - Angol


Adatvédelmi és compliance szakértő

Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket. 

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.


Keressük új csapattagunkat Adatvédelmi és compliance szakértő pozícióba. 

Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
  • huszonöt éves stabil vállalati háttér, versenyképes fizetés;
  • együttműködő, támogató, fiatalos csapat vesz körbe;
  • rugalmas munkakörnyezetet biztosítunk, home office lehetőséggel;
  • széleskörű egészségbiztosítási csomaggal támogatjuk kollégáink egészségmegőrzését;
  • kellemes környezet, magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
  • közösségi élmények, rendszeres csapatépítők, gyümölcsnapok garantálják a kiváló munkahelyi légkört.


Feladataid lesznek:

  • vállalati folyamatok adatvédelmi szempontú felmérése, kialakítása, optimalizálása;
  • információk gyűjtése az adatkezelési tevékenységek meghatározása érdekében;
  • tájékoztatás, szakmai tanácsadás nyújtása és ajánlások kibocsátása;
  • üzleti folyamatok és projektek szakmai támogatása előzetes megkeresés alkalmával;
  • adatvédelmi tárgyú belső szabályzatok szerkesztése, aktualizálása;
  • nyilvántartások vezetése (pl.: adatkezelési tevékenységek és adatvédelmi incidensek nyilvántartása);
  • szerződések adatvédelmi jogi szempontú véleményezése;
  • oktatások szervezése, lebonyolítása tudatosságnövelés érdekében;
  • adatkezelési tájékoztatók és adatfeldolgozói megállapodások készítése;
  • adatvédelmi tárgyú panaszok, jogérvényesítési kérelmek kivizsgálásával, teljesítésével kapcsolatos szakmai támogatás nyújtása;
  • adatvédelmi incidensek kezelésével kapcsolatos szakmai támogatás nyújtása (kivizsgálásban való közreműködés, szakmai állásfoglalás adása, nyilvántartás vezetése);
  • adatvédelmi hatásvizsgálatok, érdekmérlegelési tesztek lefolytatásával kapcsolatos szakmai támogatás nyújtása;
  • az adatkezelési tevékenységek ellenőrzése, a feltárt hiányosságok kezelésére szolgáló megoldási javaslatok készítése, az ellenőrzés eredményéről riport készítése;
  • adatvédelmi hatósággal (NAIH) és a pénzügyi információs egységgel (NAH PEI) való együttműködés;
  • jogszabályfigyelés;
  • támogatás, koordináció és iránymutatás nyújtása pénzmosás- megelőzés területen;
  • pénzmosás- megelőzési folyamatok, különösen az ügyfél- átvilágítási intézkedések folyamatának kialakítása, ideértve a folyamatok automatizálásával, új rendszerek bevezetésével kapcsolatos szakmai támogatást;
  • oktatás szervezése, lebonyolítása pénzmosás- megelőzés témakörben;
  • az adatvédelmi és compliance munkatárs szakmai támogatása.

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel, előnyben részesítjük a jogi vagy adatvédelmi szakjogász végzettséget;
  • adatvédelmi (pénzmosás- megelőzési) területen szereztél több éves, releváns tapasztalatot;
  • magabiztosan ismered a GDPR és a magyar adatvédelmi, pénzmosás- megelőzési jogszabályokat;
  • magas fokú MS-Office ismereteid vannak;
  • kiváló kommunikációs készséggel és problémamegoldó attitűddel rendelkezel;
  • precizitással teljesíted a feladataid és képes vagy a határidők betartására, könnyen alkalmazkodsz a változásokhoz;
  • feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
  • képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni és nem okoz gondot a másokkal való együttműködés.






Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat