Portfóliómenedzser – irodaportfólió
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.
Keressük új csapattagunkat Portfóliómenedzser – irodaportfólió pozícióba.
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
- együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
- nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
- magas színvonalú, modern, jól felszerelt iroda;
- közösségi élmények garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladataid lesznek:
Bérlőkkel kapcsolatos feladatok:
- bérleti szerződések tartalmának ismerete, az abban foglaltak betartatása és betartásának ellenőrzése, kintlévőség kezelés;
- bérlői kör magas szintű kiszolgálása és igényeik kezelése; panaszok kivizsgálása, rendszeres bérlői kommunikáció;
- bérlői biztosítások, bankgaranciák, óvadékok kezelése, adminisztrációja;
- bérbeadás támogatása, bérleményi területek átadása, átvétele, bérlő be, illetve kiköltözések koordinálása;
- bérleményi átalakítási munkák engedélyezése, ellenőrzése, dokumentálása.
Műszaki, üzemeltetési feladatok:
- épület üzemszerű működésének hatékony és költség takarékos biztosítása, szükség esetén működési, üzemeltetési folyamatok felülvizsgálata, át- vagy kialakítása;
- probléma esetén hibaelhárítás menedzselése;
- üzemeltetési munka irányítása, felügyelete és kapcsolattartás az üzemeltetővel;
- ingatlanok állagának folyamatos nyomon követése, probléma esetén intézkedés;
- folyamatban lévő kivitelezési munkák nyomon követése, biztosítási események folyamatának ellenőrzése, garancia menedzsment.
Pénzügyi, adminisztratív feladatok
- bejövő és kimenő számlázás ellenőrzése, számlák jóváhagyása;
- bérleti szerződések naprakész nyilvántartása és kezelése adatbázisban;
- üzleti tervek készítése (beruházás, felújítás, üzemeltetés), terv/tény követés;
- üzemeltetési költség elszámolás elkészítése;
- bérleti díj indexálások;
- együttműködés társosztályokkal.
Egyéb feladatok:
- ingatlan tranzakció esetén az átadás átvétel operatív feladatainak végrehajtása, menedzselése;
- az ingatlan szolgáltatói és üzemeltetési szerződéseinek figyelemmel kísérése, módosítási javaslatok előterjesztése.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- felsőfokú végzettséggel rendelkezel; műszaki/ gazdasági végzettség előnyt jelent;
- 3-5 év releváns tapasztalattal bírsz az ingatlankezelés területén;
- az üzemeltetési feladatokat átlátod, és proaktív hozzáállásoddal menedzselni tudod;
- feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
- képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni, és nem okoz gondot, a másokkal való együttműködés;
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességekkel rendelkezel;
- angolul legalább középszinten kommunikálsz;
- rendelkezel jogosítvánnyal.