Junior Portfóliómenedzser – irodaportfólió
Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket.
További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.
Keressük új csapattagunkat Junior Portfóliómenedzser – irodaportfólió pozícióba.
Amiért érdemes nálunk dolgozni:
- szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
- együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
- nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
- magas színvonalú, jól felszerelt iroda;
- közösségi élmények garantálják a kiváló munkahelyi légkört.
Feladataid lesznek:
Bérlőkkel kapcsolatos feladatok:
- bérleti szerződések tartalmának ismerete, az abban foglaltak betartásának ellenőrzése;
- kintlévőség kezelés;
- bérlők igényeinek kezelése; panaszok kivizsgálása; rendszeres bérlői kommunikáció;
- bérlői biztosítások, bankgaranciák, óvadékok, egyéb dokumentumok kezelése, adminisztrációja;
- bérbeadás támogatása; bérleményi területek átadása, átvétele;
- adminisztrálása; bérlő be, illetve kiköltözések koordinálása;
- bérleményi átalakítási munkák engedélyezése, ellenőrzése, dokumentálása.
Műszaki, üzemeltetési feladatok:
- épület üzemszerű működésének ellenőrzése, felügyelete, probléma esetén hibaelhárítás menedzselése;
- ingatlanok üzemeltetésének felügyelete és kapcsolattartás az üzemeltetővel;
- ingatlanok állagának folyamatos nyomon követése, probléma esetén intézkedés;
- folyamatban lévő javítási munkák nyomon követése;
- biztosítási események folyamatának ellenőrzése;
- garancia menedzsment
Pénzügyi, adminisztrációs feladatok
- bejövő és kimenő számlázás ellenőrzése, számlák jóváhagyása
- bérleti szerződések naprakész nyilvántartása és kezelése adatbázisban
- bérleti díj indexálások
- együttműködés társosztályokkal
Jelentkezz hozzánk, ha:
- legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
- legalább 2 év iroda, vagy épület üzemeltetés, műszaki kivitelezés, vagy ügyfélkezelés területén szerzett tapasztalatod van;
- feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
- képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni;
- kiválóan kommunikálsz;
- kiváló problémamegoldó vagy;
- angolul legalább középszinten kommunikálsz;
- rendelkezel jogosítvánnyal.