Junior Portfóliómenedzser – irodaportfólió

Keressük új csapattagunkat Junior Portfóliómenedzser – irodaportfólió pozícióba.

Pozíciócsoport:
Egyéb
Karrierszint:
Gyakorlattal rendelkező
Munkavégzés helye:
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Középiskola
Nyelvismeret:
Középfok C - Angol

Junior Portfóliómenedzser – irodaportfólió

Az 1999-ben alapított WING Zrt. Magyarország egyik vezető, magántulajdonban lévő ingatlanfejlesztő és -befektető cégcsoportja, amely a hazai ingatlanpiac minden szegmensében aktív: az irodaprojekteken kívül portfóliójának részét képezik ipari, kiskereskedelmi, szálloda, valamint a lakóingatlanok. A WING a közép-európai ingatlanpiacon is meghatározó szereplő, többségi tulajdonában áll Lengyelország legnagyobb ingatlanfejlesztő vállalata, az ECHO Investment, illetve a vezető német lakó- és kereskedelmi ingatlanfejlesztő, a BAUWERT. Vállalatunk stabilitása és a folyamatos innováció iránti elkötelezettsége egyaránt garancia a minőségre és a megbízhatóságra. Célunk, hogy világszínvonalú és környezettudatos ingatlanfejlesztéseket valósítsunk meg, amelyek új funkciókkal, emberközpontú, élhető és inspiráló terekkel gazdagítják a környezetet és a közösségeket. 

További információ a cégcsoportról a www.wing.hu honlapon található.

Keressük új csapattagunkat Junior Portfóliómenedzser – irodaportfólió pozícióba. 

 

Amiért érdemes nálunk dolgozni: 

  • szakmai kihívásokkal teli munkakör, izgalmas feladatok várnak rád;
  • együttműködő, támogató csapat vesz körbe;
  • nálunk vezetőink ajtaja mindig nyitva áll, bátran tudsz hozzájuk fordulni;
  • magas színvonalú, jól felszerelt iroda;
  • közösségi élmények garantálják a kiváló munkahelyi légkört. 

 

Feladataid lesznek:

Bérlőkkel kapcsolatos feladatok:

  • bérleti szerződések tartalmának ismerete, az abban foglaltak betartásának ellenőrzése;
  • kintlévőség kezelés;
  • bérlők igényeinek kezelése; panaszok kivizsgálása; rendszeres bérlői kommunikáció; 
  • bérlői biztosítások, bankgaranciák, óvadékok, egyéb dokumentumok kezelése, adminisztrációja;
  • bérbeadás támogatása; bérleményi területek átadása, átvétele;
  • adminisztrálása; bérlő be, illetve kiköltözések koordinálása;
  • bérleményi átalakítási munkák engedélyezése, ellenőrzése, dokumentálása.

Műszaki, üzemeltetési feladatok:

  • épület üzemszerű működésének ellenőrzése, felügyelete, probléma esetén hibaelhárítás menedzselése;
  • ingatlanok üzemeltetésének felügyelete és kapcsolattartás az üzemeltetővel;
  • ingatlanok állagának folyamatos nyomon követése, probléma esetén intézkedés;
  • folyamatban lévő javítási munkák nyomon követése;
  • biztosítási események folyamatának ellenőrzése;
  • garancia menedzsment

Pénzügyi, adminisztrációs feladatok

  • bejövő és kimenő számlázás ellenőrzése, számlák jóváhagyása
  • bérleti szerződések naprakész nyilvántartása és kezelése adatbázisban
  • bérleti díj indexálások
  • együttműködés társosztályokkal

 

 Jelentkezz hozzánk, ha:

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • legalább 2 év iroda, vagy épület üzemeltetés, műszaki kivitelezés, vagy ügyfélkezelés területén szerzett tapasztalatod van;
  • feladataidat lelkiismeretesen, megbízhatóan végzed;
  • képes vagy önállóan, de szeretsz csapatban is dolgozni; 
  • kiválóan kommunikálsz;
  • kiváló problémamegoldó vagy;
  • angolul legalább középszinten kommunikálsz;
  • rendelkezel jogosítvánnyal.
Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat